tirsdag den 22. august 2017

1. undervisningsdag på DigiTek



Eksempler på “It” i DigiTek - platforme, programmer, tjenester, apps mm.

Første dag på DigiTek var spændende men også fyldt med nye ting. Jeg mener at jeg er rimelig godt med, m.h.t. IT, og alligevel har jeg fundet ud af at der er maser af digitale teknologier derude, som jeg enten ikke har brugt eller slet ikke kender til.
F.eks kender jeg ikke Pixenate, som er en online foto editor. https://pixenate.com/
Jeg har ikke rodet med blogs før, men det er nemt at komme i gang med i en meget brugervenlig brugerflade. Man indsætter "Gadgets" i en Layout side som er til at gå til. Man kan også redigere i HTML, som bringer minder til de gode gamle dage, hvor jeg lavede hjemmesider i blandt andet HTML i starten af og op gennem 0'erne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar